ORGANIZATION XIII
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ORGANIZATION XIII

Call of Duty 2 Clan
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Na mas zisei...

Go down 
+3
SunShine
Manos
Ael_ole
7 posters
AuthorMessage
Ael_ole
Dusk
Dusk




Na mas zisei... Empty
PostSubject: Na mas zisei...   Na mas zisei... Icon_minitimeMon Dec 24, 2007 11:56 pm

Xronia polla re xristara!!!
(anaferomai ston zexion)
Na mas ziseis re file kai me epitixies soli s ti zoi.

Kai na mn ksexniomaste

X R O N I A santa santa santa santa P O L L A se olous!!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy santa santa santa santa santa Smile Smile Smile Smile bounce

Kala xristougenna men.
Back to top Go down
Manos
Dusk
Dusk




Na mas zisei... Empty
PostSubject: Na mas zisei...   Na mas zisei... Icon_minitimeTue Dec 25, 2007 12:03 am

Yoooooo!XRONIA POLLA XRISTARAAAA!!!!!!!
TI EPI8IMEIS!KALA XRISTOUGENNA PAIDIA! Wink
Back to top Go down
SunShine
newbie
newbie
SunShine



Na mas zisei... Empty
PostSubject: Re: Na mas zisei...   Na mas zisei... Icon_minitimeTue Dec 25, 2007 10:22 am

xronia polla re xristo ...kai to kalitero xronia polla se olous kai kathisio ....sxoleio YOK!!!!!!
Back to top Go down
poutsotrixa
Total spammer
Total spammer




Na mas zisei... Empty
PostSubject: Re: Na mas zisei...   Na mas zisei... Icon_minitimeTue Dec 25, 2007 10:36 am

santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa farao santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa
re mano dn giortazoun kai oi manolides simera???
Back to top Go down
Manos
Dusk
Dusk




Na mas zisei... Empty
PostSubject: Na mas zisei...   Na mas zisei... Icon_minitimeTue Dec 25, 2007 1:12 pm

Aha!Xronia polla se olous tous manolides kai stous xrhstous...... Wink
Back to top Go down
NOBODY 6 ZeXion**
Nobody
Nobody
NOBODY 6 ZeXion**



Na mas zisei... Empty
PostSubject: Re: Na mas zisei...   Na mas zisei... Icon_minitimeTue Dec 25, 2007 4:11 pm

thx re paidia.kai euxomai se olou kala xristougenna kai xronia polla se osous giortazoun.
Back to top Go down
NOBODY 8 AXEL
Retired
Retired
NOBODY 8 AXEL



Na mas zisei... Empty
PostSubject: Re: Na mas zisei...   Na mas zisei... Icon_minitimeTue Dec 25, 2007 4:53 pm

xronia polla kai apo mena se olous! santa santa santa santa
Back to top Go down
NOBODY X SNIPER
Elite Nobody
Elite Nobody
NOBODY X SNIPER



Na mas zisei... Empty
PostSubject: Re: Na mas zisei...   Na mas zisei... Icon_minitimeTue Dec 25, 2007 6:35 pm

xronia polla zexion kai kills polla,san ton bro sou na gineis me karfakia ta mallia,pantou na tous skiseis me to sniper kai eleos na mind deixneis gt esy eisai o zexion kai opios se peiraxei 8a er8o kai kaneis dn 8a me antexei. lol! lol! XRONIA POLLA SE OLOUS ME YGEIA KAI XARA!
Back to top Go down
poutsotrixa
Total spammer
Total spammer




Na mas zisei... Empty
PostSubject: Re: Na mas zisei...   Na mas zisei... Icon_minitimeTue Dec 25, 2007 6:37 pm

sindromo rap epathes re terri?
Back to top Go down
NOBODY X SNIPER
Elite Nobody
Elite Nobody
NOBODY X SNIPER



Na mas zisei... Empty
PostSubject: Re: Na mas zisei...   Na mas zisei... Icon_minitimeTue Dec 25, 2007 7:06 pm

na nai yo man yo.akou ekei epa8a sindromo rap,dn kano rap mono paizo me tis lexeis ego kai o filos mou o alexis.kano rap apo mikro paidi san to thamva paidi ego kai o taki tsan mazi raparoume mazi gt eimai o pio mikros kai o pio palios kai eimai ali8inos kai distixos eimai monadikos peripou kaneis dn me pianei akrivos!
Back to top Go down
poutsotrixa
Total spammer
Total spammer




Na mas zisei... Empty
PostSubject: Re: Na mas zisei...   Na mas zisei... Icon_minitimeTue Dec 25, 2007 7:12 pm

axxaaxxaaxxaax.n1
Back to top Go down
Manos
Dusk
Dusk




Na mas zisei... Empty
PostSubject: Na mas zisei...   Na mas zisei... Icon_minitimeWed Dec 26, 2007 1:38 pm

Hahhhaha wraios re Terri Cool
Back to top Go down
Sponsored content





Na mas zisei... Empty
PostSubject: Re: Na mas zisei...   Na mas zisei... Icon_minitime

Back to top Go down
 
Na mas zisei...
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ORGANIZATION XIII :: Greek Corner :: Greek Section-
Jump to: